En månad ♥

Hihi, vem kunde tro? Ja jag tror nog jag är den som minst av allt trodde att jag någonsin skulle kunna finna mig i detta stadie. Jag är chockad, men ändå glad (:

Jag åkte hem till Putte där efter tre så satt vi där uppe en sväng sen drog vi ner till bussen och åkte in till Helsingborg, blev först upp på donken och sen vandrade vi till bian. Satt där och väntade på att få bli insläppta en stund sen satte vi oss och vänta på filmen skulle börja. Vi kollade på Couples retreat och den var faktiskt väldigt rolig, blev en hel del skratt (:

Sen var det dags att åka hem igen, satt uppe och skratta lite åt eller med Tobbe och väntade på att Putte skulle bränna klart sin skiva sen var de bara att bege sig hemåt och lämna av han på jobbet. Lite pinsamt att ha han i min dönebil men äsch den lagas nog snart så då blir den tyst igen (; hehe..

Första gången jag någonsin varit på bio med en kille, jag har aldrig varit en gullig människa men tycker de dras ändå fram lite sånt ibland. Så långt långt långt inne i mig finns de kanske trots allt (;

Jag tycker om dig! (: 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0