Får besök senare..

Japp, Sandra ska komma hit idag så ska vi glo på film. Fick ju hem Paranormal Activity på datorn för några dagar sen och såg den, vet att hon gillar sånna övernaturliga grejer så hon blev hit bjuden på filmkväll eller liknande så de bokade vi in till idag.. Mjau (:

Ska snart smörja in fejjan sen kan jag äntligen gå och lägga mig, men kommer jag verkligen kunna sova? No. Och nu känner jag mig en aning rastlös och har en väldigt lust att bara skriva ner var ända bokstav som plockar upp i skallen på mig, men så tråkigt ska vi nog inte ha det.

Det kunde bli snöstorm inatt, har ännu inte sett något men sen är det ju mörkt och persiennerna är nerdragna för mitt fönster så vad som egentligen försegår utanför mitt fönster är utom min vetskap. De kunde lika gärna vara en alienattack där utanför, för jag märker ju inget (; höhö..

Okej tror nog att det börjar bli dags att krypa från datorn nu..

Godnatt,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0