Feels good already!

Så då var jag hemma från mitt lilla infomöte på AF. Vi skulle från början va ett gäng på tolv personer men vi blev tre. Va bra för mig, snackade och jag tyckte jag fick en hel del hjälp redan om saker jag kunde göra. T.o.m fått reda på att jag inte behöver gå i skolan för att få den utbildning jag vill ha. Så ska göra en marknadsundersökning sen får vi se om jag får resa till soliga ställen och jobba. Time will tell..

Drog inom Coop och handlade mat, så det blir väl pasta & köttfärsås till middag, ingen ovanlighet för min del heller hehe.. Är riktigt hungrig men är för tidigt för att äta middag nu, även om de egentligen känns som klockan är fyra fem för de hade den varit om jag gått upp normal tid och varit vaken såhär länge (; haha..

Kanske kan bli skärpning? Men tror jag behöver sova lite middag sen innan jag är barnvakt för annars kommer jag slockna sju ikväll och de funkar inte. Aja tisdag idag, onsdag imorgon sen är de snart helg och då ska jag träffa tjejerna ((:

 

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0