Jag är en unik person.

Gjorde precis ett FB-test för att se hur många My Svensson som fanns i världen, vi var tre stycken. Jag tror inte att de stämmer då de faktiskt finns iaf två i Skåne så det låter lite lite men jag känner mig unik med ett ovanligt namn..

Sen är det ännu mer med mig som är unikt. Jag är vänsterhänt, marioteten är ju faktiskt högerhänta så de är lite speciellt. Sen är jag född den 29 Februari som bara kommer vart fjärde år ..  Så nog är jag en unik liten person, and I like it (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0