Mitt internet laggar.

De gillas ju typ såhär mycket --><-- om inte mindre. BAAAAH! Dagen blir bara bättre & bättre (visserligen måndag nu men räknas som söndag fortf. då jag inte sovit än). Nej ska nog slänga mig i sängen och underhålla mig med något, dricka lite bubbelvatten och vira in mig i en filt för jag fryser.

Tända lite ljus och mysa i min ensamhet. Vill ha något att äta, tugga på, kränga i mig. Men jag är för lat för att tugga, nog därför jag alltid är hungrig efter jag ätit för jag slutar inte äta för jag är mätt utan för att jag bara tycker att de är jobbigt att äta. Vet cepe men ja de är inget nytt! Jag är van..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0