Not there yet.


But I'm on my way.. Eller nej jag slutade för ett tag sedan.
Sitter här och öser min birthday sex som jag älskar!! Mjau (; hehe.

Så drog mot Sandra men påvägen dit åkte  vi inom gotteboet och sen inom östra för att plocka upp Frida. Var några tjejer där när vi kom och satt där och åt godis, morötter & dippa o sånt sen blev vår "tjejkväll" helt plötsligt en fest och Frida lämnade, jag hade också lust ett tag men Sandra drog upp mig på mina fötter och jag lärde mig lite jumpstyledans haha. Skit roligt och blev mer taggad. Drack upp mina cider och kolla på när andra dansa och dansade själv där ibland. Hade ändå kul (:

Sen kom daddy och hämtade mig, snackade lite allmänt om jobb, utbildning, kontakt osv osv påvägen hem. Vi får se hur allt går, snart är det dags att ta tag i grejerna på allvar. Väntar på min planhandling, men ska så smått börja utan dom.. Vi får se hur det går.

Nu öser jag musik och är hungrig så ska äta lite, ösa lite musik sen blir det film! See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0