Onsdagen 25 November.

Var över hos grannen och passade Emelie innan en liten stund, sen har absolut inte mycket hänt. Är fortfarande helt seg men de går över antar jag. Fick tvättat inatt men tvätten är kvar i maskinen för hämta upp de igen orkade jag inte men ska göra de typ snart o sätta igång en ny maskin tvätt.

Fick även handlingsplanen från AF idag, absolut inget nytt alls. Keep going like I did before, fram tills februari, sen blir det annat. Jaja blir väl bra.

Snart ska de ösas, sen ska jag städa lite. Men de är snart för jag orkar inte just nu, måste vänta lite :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0