Tisdagkväll.

Så har varit iväg och varit barnvakt en liten sväng idag, blev dock längre än sist. Satt och läste en engelskbok om hur man skulle bete sig för att få sin drömkille att gifta sig med en. Ska nog leta upp den nästa gång jag är där och fortsätta läsa för va ganska roligt även om jag tycker man ska säga vad man tycker så man slipper lägga energi på något som ändå aldrig kommer hända. Eller något..

Jaja men så fick jag veta att jag inte behövde va där på torsdag, men ska dit på fredagen istället fram till två så jag kommer fan decka på förfesten (; Jag är inte van vid långa dagar, eller tidiga dagar ska vara där kl 8.00 fram till då typ två, får se om mami gjort mat som jag slänger i micron äter och sen sover jag en timme sen fixa vid mig och grejer sen iväg. Kommer bli en vääääldigt lång fredag känns det som, men ska minsann ha roligt :D hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0