WÄÄÄÄÄÄO!

Skulle köra på mitt ghost whisperer maraton hann se första avsnittet sen åkte rutan ner för att starta nästa avsnitt och då såg jag att både putte & frida skrivit till mig på msn så var ju tvungen att skriva vilket innebär att jag fastnat vid datorn istället.. Hmm (;

Sen måste jag funderar ut vad jag ska äta till middag, ååh detta eviga tjat om mat. Blir trött bara av ordet (x Nej kanske inte men det är jobbigt att lagamat, känner nog ingen som ogillar att laga mat så mycket som jag gör det, men beror nog på hur trött jag var på de i skolan och att de faktiskt inte är roligt när man inte har fantasi och grejer att göra goda maträtter. Hacka grönsaker är ju ganska kul men vad ska jag med dom till, vill ha redig mat inte kaninmat (; höhö..

Nej jag är nog alldeles för flumm, tror det är för jag längtar till helgen ganska så mycket! Men ååh vad ska jag köpa till Frida i present, kan ingen ge mig förslag? (;

nej nu blir det ett ghost whisperer avsnitt till sen mat o grejer. Höres!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0