Can't talk about it.

Hur jag än försöker att formulera mina ord kan jag inte få ihopa dom på något bra sätt, så dom har skrivits och raderats om och om igen. Men i mina tankar känner jag mig förföljd och kan inte skaka av mig det, känner en klump i magen av något helt nytt.

Mina ord räcker inte till för att forma de jag vill få ut, inte heller kommer jag göra texten jag skrivit logisk för er att fatta för jag har känslor i kroppen som får mig att vilja springa ut i skogen och bara skrika ända tills rösten försvinner..

I'm going out of my mind och känner paniken smyga på..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0