Countdown (;

Snart dags för mig att vara klar, vilken tur jag har att jag ska inom Sandra o hämta henne & Pernilla för då kan jag in till min personliga frisör och få håret fixat, få en final touch (; För Sandra har magiska händer, så fort hon rör håret så blir d sådär snyggt så man vill hångla upp sig själv (; Som jag sa när jag va nyklippt första gången hahaha..

Drickan står fortfarande i kylen och jag har ju en sourz som ska med också, mumma! (; Och en massa cider, mums detta kommer bli en rolig kväll hoppas jag :D hihi.. Skulle tydligen vidare till Harmony senare och där fanns karaoke :O Oh my geeeee de visste jag inte. Happy face! Fast Pannis är ifs sjuk så hon kanske inte vill hesa fram sång vi får väl se (:

Nu ska jag klä på mig mina kläder och packa ihopa mina grejer, jag hoppas ni får en trevlig helg! De ska jag ha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0