Fortfarande vaken (;

Skulle ta en dusch men kände mig frusen så tappa upp vatten istället och la mig i hot hot hot vatten och sen låg jag där och jag sa ju förut att jag var seg och trodde jag skulle kunna somna, jodå jag gjorde nästan en pappa. Vilket innebär sova i badkaret, men jag tog beslutet att duscha av mig och gå upp innan jag slockna för hade nog fått nackspärr elr liknande om jag legat kvar..

Sitter nu här med sminket bort tvättat, mina blåa shorts och min rutiga shorta, håret i en totte och vill bara slänga mig i en filt och glo film. Felet är att jag sett alla filmer redan och den jag hade kunnat se igen har jag sett så många gånger att inte ens den lockar mer.

Har ett glas Coca Cola som väntar på mig, kanske får mig piggare.. Aja får leta upp något att glo på, ha en bra lördagkväll allesammans (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0