Idolmys med tjejerna.

Så åkte hem till Sandra och ugglade lite först, sen ble det dags för saxtime igen. Så där satt jag och lät Sandra klippa av mitt hår ännu en gång waaaah jag har typ ingen längd alls, att ha en totte är nästan omöjligt :O Men vet ni, jag gillar förändring och Sandra vet vad hon gör så hade nog kunnat lägga mitt liv i hennes händer (; hihi..

Sen var vi väldigt hungriga och magarna kurrade ikapp typ haha. Ganska kul :P Klockan närmade sig sju och vi snacka med Fraajd, sen kom Eva, Tomas och Saga hem med kinamat som dom käkade medans jag fick skrattanfall åt amöbaparasit så jag satt och bölade vid matbordet och de va ju egentligen inget roligt (x

Sen blev klockan dags att ringa pizzerian och beställa pizza, och väntan gick snabbt sen packa vi in oss i bilen och körde och hämtade våra pizzor sen upp till Fraajd där vi kom lagom till Idol började med Michael Jackson-tema. Ganska kul o se man hade faktiskt förväntat mig lite Jackson-moves av någon iaf LAME!

Sen blev det en massa snack och skratt och flumm och sånt ända tills vi alla helt plötsligt blev av med energin och bara satt o glodde, va dags att packa ut oss i bilen igen. Slängde av Sandra hemma hos henne sen körde jag hem och sjöng 'dont leave me' hela vägen hem. I love that song :D hihi..

Blir väl trots allt ingen vit helg ändå (; mohahaha (6) NICE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0