Känner mig på topp.

För det känns ju som att det faktiskt finns någonting som funkar i mitt liv förtillfället.

Jag håller på att ta mig i kragen och nästa vecka beger jag mig och skriver in mig, tyvärr inte på en skola (om det ändå varit så väl) men de är fan på tiden. Nu kommer jag ingenstans, om jag inte full som en alika försöker få jobb på en nattklubb vill säga, men egentligen hur stor är chansen att dom kommer ringa mig? Exakt.

och under tiden så får jag njuta av ledigheten, för när livet väl ger mig rullning så kommer jag önska att jag fick ledigt men då är det andra bullar..

Varje dag ler jag, varje vaken timme ler jag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0