Maten påbörjas!

Så jag gick och la mig igen efter att jag suttit och farmat lite :P Kunde först inte alls somna och när jag väl gjorde så drömde jag om kvällens fest i tre etapper och alla tre va bara katastrof ^^ Får hoppas att det blir en annan utväg i verkligheten :P hahah..

Sen gick jag upp och började ordna o ha mig, satt vid datorn lite och inväntade tiden, snackade med Sandra och det är tur att jag iallafall har en kompis som följer med :D Annars hade jag legat under min säng ikväll och bölat:P Nej kanske inte men kunde vat så (; hahaha..

Sen blev det dags att köra och hämta My på stationen, stack inom systemet för att köpa några cider så att jag kunde mixa lite bättre ikväll och inte bara köra på xider.. Då kom jag också på att jag inte hade någon mat hemma så åkte inom netto och köpte creme fraiche, aluminiumfolie och löjrom så idag blir det ugnsbakad lax som alltid för det är så himla mumma! (: hihih..

Så lillasyster står och skalar potatis och jag har kryddat laxen väntar bara på att allt ska bli varmt så man kan slänga in de i ugnen och låta potatisen koka på spisen, så ska såsen göras sen är det bara att kränga som aldrig förr! (; hihih..

Sen ikväll blir det fest! Wijhoooo..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0