Min farmor är underbar (:

Som sagt så gillar jag att lunka runder i affären med min farmor för man slipper köra allting på speed. Att titta igenom att få hjälpa henne att läsa på varorna om hon själv inte kan se vad de står. Ja jag känner mig snäll och jag gillar att va med henne, att låta henne få prata av sig lite. Få henne ifrån huset och bara va (:

I affären blev det stopp med gamlingar så kom en söt liten gubbe så jag aktade mig lite, de hjälpte inte mycket så sa han "man skulle haft ringklocka på dessa" hahah va söt jag kunde inget annat än att le åt han (; Tänk om de funnits ringklockor på kundvagnarna haha va roligt (:

När vi kom tillbaka från vår lilla shoppingtur så gav hon mig ett halsband som hon letat fram och en parfym som hon trodde någon kanske skulle gilla (: Sen har vi pratat lite mer och när vi prata om när höstlovet var så berätta farmor att när hon var liten hade dom ett potatislov, där dom var lediga för att hjälpa till att plocka potatis :P

Nu ska jag snart hoppa ut i bilen igen, tänkte jag kunde ta med mig lillebror också för vi båda ska åt de hållet. För jag tänkte åka till spargrisen och se om dom hade fler pepparkaksljus för dom var billiga och sånna stora så dom brinner inte slut på några timmar som alla värmeljus o så.. Bättre för mina myskvällar (; hihih..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0