Mitt möte med Bambi.

Det knacka på dörren förut och Felicia&Emelie stod utanför och fråga om jag kunde köra dom till byn, snäll som jag är så ställde jag upp och vi körde iväg med min lilla wrooom'are.

Påvägen dit tycker jag jag ser något på vägen så jag bromsar och när lyserna når tillräckligt ser jag Bambi så bromsar helt för jag ser en liten bambi i vägkanten också, så ville den inte över så blinka lite med lyserna tills den skutta över så kunde jag rulla igång bilen igen.

Lämnade av tjejerna på ICA sen körde jag hem igen. Fick ett snabb besök av Hampus precis. Satt och snacka lite i köket och åt godis. Jag är fan sleden och klockan är inte ens sju. Hmm kanske kanske att de blir en tidig kväll idag? Maybe baby.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0