No energi.

Så slog upp ögonen på lördagen och mådde inte allt för dåligt men ju mer tiden gick ju värre blev det typ som alltid. Huvudet sprängdes och magen mådde illa sådär stundvis men helgen har varit ganska så mysig ändå (: Om man då räknar bort från illamåendet både under fredagens festeri & lördagsmyset. Så gick dagen framåt tillsammans med film och sånt..

Sen blev kl 2, dags att sova somnade tillslut ifrån min sprängde huvudvärk och sov och drömde konstiga drömmar om inbrott o grejer. När jag vakna insåg jag ganska snabbt att det inte var verklighet men d va ganska så läskigt ändå :P hehe..

Sen gick vi upp och det har blivit filmmys och massa skratt under hela dagen (: Sen var jag tvungen att åka hem också, va lite läskigt att åka med lillebror som övningskörde men fick ju gå bra d med ^^ Kom hem och skulle äta mat men maten hade blivit slängd i frysen o hunnit stelna lite så jag palla inte.

Starta datorn och har segat lite här men ska snart slänga mig i sängen o glo film eller något för har inte energi till något annat. Huvudvärk börjar också komma fram, jag tror jag vet anledningen men väljer att blunda för den för jag orkar inte leta fram något att äta...

Du är underbar, lyckats få mig att känna såhär. Jag tycker verkligen om dig (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0