Små besök, inget ovanligt här.

Jennie har varit här en liten sväng, jag visade mitt köp och sen blev det ut på trappan. Har snackat och skrattat en massa, förstår inte varför vi alltid kommer in på de spåret men det är såå underhållande så mig gör d inget (; hahaha. Kommer nog flabba ihjäl mig en vacker dag! Herre my geeee..

Så om någon tycker det är konstigt att vi umgås med varandra så kan det räcka att jag säger att så länge man har roligt och trivs i varandras sällskap så kan man umgås, end of story (;

Ska ösa musik ett tag till, försöka hitta kläder till morgondagen och sen efter de så kanske jag äntligen får inta sängen och någon bra serie på datorn eller nått.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0