Snart dags att bege sig.

Ska som sagt vara barnvakt en stund idag så ska va där om typ tjugo minuter. Har ännu inte hunnit äta någon men tänkte slänga i mig något smått bara så jag får något att fylla magen med för hungern är framme redan.

Har iaf använt min lilla tid till att diska (va snäll jag är hih) och duscha. Samt gjort vid mig och sånt, så är redo fysiskt men psykiskt är jag fortfarande trött ^^, Men blir nog inget långt pass idag så de kommer nog gå bra (:

Nej mat måste slinka ner nu, så hörs senare (: hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0