Underhållning på hög nivå (:

Haha, nu avrundar vi våran kväll.. Vi har hunnit med att se filmer så som extreme movie, collage, början på good luck chuck och typ halva filmen från it's a boy girl thing (fast riktiga namnet är nått annat). Vi har haft väldigt roliga konversationer och lika så lite allvars snack. Haft mysigt så vi ska nog se till att hitta på saker fler gånger, vilket är trevligt (: hihi..

Min Fru och jag ska dela säng inatt och det blir lika mysigt som sist (; Ni minns väl när vi hade vårt minilan när vi lana farmville o sånt hahahaha. Skrattar ihjäl mig... Jaja, jag lär inte slockna nu så ska väl se om jag kan kolla något serie avsnitt eller så för jag har ju vant mig vid att vara uppe till sent då min pyssling jobbar natt och jag gillar att ha sms-sällskap tills jag somnar (:  saknar d lite nu ...

Hmm, nej så jag får väl ta och säga gondatt så hörs vi när vi vaknar igen.. GODNATT (o fortsatt trevlig helg)

Kommentarer
Postat av: Paparazzibecka

Hejsan. Hoppas att allt är fint med dig.

Jag är med och tävlar på Veckoreyns Blog awards 2009 och undrar om du skulle vilja hjälpa mig att vinna eller i alla fall komma till Top 20.

Det är bara att gå in på denna länken: http://www.tv4.se/1.1173520?i=214 och sedan röstar du på mig: Rebecka -paparazzibecka Gustafsson.

Om du hjälper mig upp mot toppen lovar jag att visa och dela med mig av resultatet och allt jag upplevt där på både min blogg, facebook och bilddagboken.se

Det är det väll värt?

Så kom igen och rösta.

Föresten så träffade jag på KENZA igår. Bilder m.m. hittar du givetvis på bloggen ((:

Ha en fortsatt fin kväll.

Kram ((:

2009-10-10 @ 02:05:58
URL: http://paparazzibecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0