Andats in tillräckligt med damm för idag.

Så nu orkade jag inte längre vara där ute och städa. Hade ju tur att syrran hade fest i lördags vilket innebar att hon fick hjälpa till att städa undan alla burkar som låg över hela golvet och allt annat skräp.

Öppnade fönstren så fort jag kom in för det luktade bara instängt, skräp överallt men jag kan tycka att jag faktiskt lyckades ganska så bra. Hittade en liten borste och bosta bort den mesta spindelväven, det är faktiskt inte så farligt med döda spindlar och mycke nät men när en spindel plötsligt börjar springa mot dig på den lilla borsten kan du inget annat än slänga borsten så långt du kan. BAH så rädd jag blev.

Har gjort plats med bord så att tvn kan komma ut, för det bjuds ju på singstar och sånt kul (:

Torkat av lite bord och sånt har jag också gjort men sen tyckte jag att det blev för mycket inandning av spindelväv och damm så jag slängde några kassar in i stallet och låste dörren och gick in igen.

Nu ska jag fixa med maten, mmmm ugnsbakad lax är så himla gott! Får hoppas magen är min vän idag så jag kan äta lika mycket som jag vill o lite till (; mohaha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0