BLÄ!!

Planering är ingenting för mig antar jag. Inte eftersom att allt som planeras alltid ska strula. Det började med att det inte blev någon träning ikväll för det var för lite folk, fortsätter det såhär så slutar jag för det är inte kul. Inte alls. Känns inte lönt att sticka o träna om det inte leder någon vart. Blir ledsen );

Sen morgondagens firande kanske inte blir av, papi orkar inte så då kommer hela den dagen stå tom. Gå sakta, jag som bara vill få tiden att gå snabbt denna veckan. Countdown, remember..

Nej nu ska jag fixa med tvätten, pilla lite på rummet, ösa musik och vänta på att klockan blir typ nio sen beger jag mig och hämtar upp min granne och kör henne hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0