Bokstaven H,

så långt har jag kommit på min musiklista. Det är inte särskilt långt ifall man jämför med hur många dagar jag spelat denna listan haha. Men jag kan ju säga att en del låtar känner jag inte igen att jag någonsin hört förut så många låtar är väääldigt gamla.

Vissa får mig att vilja festa ännu mer, hustlern hjälper inte heller för jag blir helt speedad av den ju. Är nu inne på andra och sista hustlern. Beroende av att dricka, av att ha en burk eller ett glas i handen, det känns hm socialt på något sätt. Hur man nu kan vara social när man är själv ^^ (Hustlern is speaking)..

Visste ni att en hustler har 31,5mg koffein per 100ml. Det är ganska högt skulle jag gissa på. Inte konstigt jag blir helt knäpp:P Men de gillas (y) hahah..

Nu ska jag inte skriva mer, fortsätta lyssna på min musik och uggla på FB...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0