Duktighets medalj.

Det tycker jag minsann att jag är förtjänad av nu. Har fixat och donat nu i någon timme (: Mitt rum är någerlunda städat, jag har dammsugit, slängt sopor, tvättat en maskintvätt, musiken är så gott som klar också, fått lämnat Jennies dator som varit här sen vi lana (;

Har fixat käk och sitter och dricker ännu en hustler. Snart är det lördag och snart är det fest, wihooo :D
Vad som kommer kännas väldigt konstigt imorgon är att detta inte alls kommer vara en vanlig my-fest utan kommer vara en rolig sådan.

Ett fåtal personer är bjudna, jag har fixat så att det finns singstar, jag har fixat med så jag bjuder på bål. Ja jag har tänkt att det inte ska bli en vanlig my-fest där vem som helst i princip kan komma o gå, det blir bråk och kaos. Nej imorgon ska vara roligt!!!

Dom som inte blivit bjudna är inte välkomna. Tyvärr men denna gången testar jag något nytt. Trött på de gamla så in med nytt (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0