Glädjeskutt!


Idag fick jag två ansökningsblanketter till två olika skolor. Vill gärna få från Båstad också, för det är helt dit jag vill hamna för det är inte så långt ifrån. Men fick från Norrtälje (den utbildning som känns mest lockande) och från Ystad som har en utbildning som sträcker sig så mycket längre o större än vad jag vill. Så kanske blir lost i all kunskap att jag inte hittar ut. I varfall så är sista anmälningsdag i maj nästa år så jag har ju lite tid på mig att kolla runder. Kanske jag söker in till båda (eller fler) skolor för att va säker på att få in foten någonstans.

Ändast tiden kan visa vägen, och jag vill framåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0