Häftigt att ha på sitt CV.

Fick ett mail på FB från en av lärarna från barskolan, precis som alla andra som gått på barskolan i Mallis, om ett bartenderjobb i Sthlm den 10 December, man skulle jobba på Nobelfestens efterfest. Ja de hade ju varit rätt häftigt så jag visade mailet för papi som precis knackade på dörren o fråga om jag kallat.
Lite creepy då jag tänkte i mitt huvud att kalla på honom.

Han läste det och sa sedan "det är ett volentärjobb vilket innebär att du inte får pengar" Fcuk, åker inte upp till Sthlm och spenderar min dyrbara tid och mina pengar för att ta mig dit för att sen inte få något. Fcuk, de som hade varit ganska så häftigt annars faktiskt. Men har inte råd till de ); wööööööp.

Kommentarer
Postat av: Lina

Loool! Fatta glad man blir för din skull och sen läser att det är ett volontärjobb. Fuck that! Förstår dig.



Puss :*

2009-09-30 @ 17:42:54
URL: http://icekagge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0