Jag vill sälja mig själv,

till högstbjudande, någon som vill köpa? (;

Nej inte riktigt på det sättet, men jag önskar nog att jag var lite bättre på att sälja mig själv som "arbetare" eller hur man ska säga. För jag tror att om jag hade haft mer självförtroende i mig själv så hade jag kanske haft ett jobb. Jag är inte den som går till ställen o säger "Hej jag heter My, kan jag få jobba här?" Det är inte direkt något jag skulle kunna göra, även om jag velat. Men jag vågar fan inte );

Så kanske jag borde gå en kurs i självkänsla och tro-på-dig-själv.. Idk, men låter som en bra idé.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0