Kom såklart för tidigt.

Visste att fotbollsmatch pågick men orkade inte gå och leta upp kanalen men när jag väl skulle kolla på Idol kl 20.00 kom jag in på fotbollen , wihoo jag hann se självmålet från maltas sida och Sverige gå till vinst. Gött! Men antar att innan jag kom va de inte mycket att se (; Så ja ..

Men nu börjar snart Idol for real och jag ska sitta o kolla för jag behöver skratta lite hihi. Dricker varmmjölk med sånna halstabletter i som mami gjorde till syrran så blev där en skvätt över som jag tog. Gott gott :D

Men nu ska bege mig härifrån och in under min filt i soffan och lösa lite suduko och få mig lite skratt.
Godkväll kära läsare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0