Måste bytas ut,

Ja jag har ju sett på filmer där dom säger att ett beroende försvinner snabbast genom att ersätta beroendet med nått annat beroende..

Har sagt till mig själv att när detta hustlerflaket är slut så ska jag sluta dricka hustler. För i min hjärna är det nu inställt att en dag inte fungerar utan hustler, jag har ingen energi om jag inte dricker minst en men helst tre stycken.

Jag har börjat få ont igen, och ganska ofta så det säger väl egentligen en del. Även om det inte alls är något jämfört med den kvällen när jag satt i soffan och drickan hade svepts och de gjorde så ont att jag satt dubbelvikt ofta och bara blunda så hårt jag kunde och inväntade smärtan att försvinna. Vilken den gör efter några sekunder.

Men nu har jag tänkt att jag ersätter hustlern med kolsyrat vatten så blir det nog bra, om nu inte kolsyra också förstör ens inre organ. Fast jag tror nog inte de gör hälften så stor skada som min kära hustler gör. Love hurts (; 
Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0