Morning!

Fick så snällt gå upp kvart i sju imorse, vakna lite smått, klä på mig massor med kläder. Sätta mig i bilen o ösa värmen som inte kom föräns vi nästan var i byn. Köra hem, inte ens galet för jag är rädd för morgnar, rädd för rådjur o liknade så jag är en ängel då (; hihi..

Återigen lös motorlampan så snart får väl papi mer jobb att göra ); Hoppas inte, men så kan va fallet..

Jaja men ska lägga mig och försöka sova en stund till sen ska jag hämta syrran igen vid tjugo i elva. Lönt att gå till skolan en dag som denna, menar hon börjar väl inte föräns kanske åtta halv nio sen måste hon sluta vid tio, lite över för att hinna med tåget igen så hm lön dag (;

Sen efter det måste jag fixa med käk och sånt innan jag beger mig till grannen och är barnvakt där.
Så godnatt igen darlings..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0