Somna gott på kudden!

Det hade jag verkligen kunnat göra nu, helt seriöst. Fy fan vad jag är slutkörd..
Jag fixade mat när jag kom till Familjen A och då blev det hemmagjord potatismos och korv. När den var uppäten så fixade jag med mig dom tre minsta hem till mig, packade in dom i bilen och körde den ena till en kompis.

Sen var vi ute ett bra tag, åt äpplen och hade gräskrig haha. Tv, kvällsmat och sen kom deras pappa hem och jag kunde gå hem .. Gud så skönt, helt slutkörd haha.. De som är det sköna med "lånade barn" man kan ju få en paus från de. Precis de jag menar med att man kan lämna tillbaka dom.

När jag gick med tvillingvagnen och dom två minsta där i så kände jag en konstig känsla i mig själv ^^, Jaja men sen förstår jag nog lite hur man blir av med gravidmagen. Vet ni hur varmt det är att köra runder på en varm när solen steker på en? hmm. Ska nog börjar träna på de sättet (; Nej skämt o sido..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0