The last resort.



Fem tjejer har åkt till Mexico för att ha en möhippa. De dricker hårt en kväll och dagen efter bestämmer de sig för att åka på sightseeing ute i öknen. Tjejerna blir rånad och lämnade och de tvingas därför ta skydd i en övergiven resort mitt ute i öknen, utan att veta vad som hänt där tidigare. (Källa.)

Jag tyckte filmen saknade handling nästan rakt igenom, en halvdåsig möhippa och dagen efter blir dom standade i öknen och blir knäppa i huvudet. Sen the end typ. Jag tycker inte att den är sevärd ens, har alldeles för lite av allt.
Filmen får 1.5 av 5 möjliga och inte mer..


Kommentarer
Postat av: Lina

Hahaha, ja, den lät kass. Har du sett Flickan som lekte med elden? :) Den är bra!

2009-09-27 @ 22:38:58
URL: http://icekagge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0