Tom på ord idag.

Ja för jag kan ju inte säga att detta har varit den mest händelsefullaste dagen på länge. Fast när vi satt och åt så fick vi kul besök av vår halvbror som kom hit. Så blev han bjuden på mat och sen firade vi ju Angelika också så det blev tårta även idag. (typ kräkfull nu).

Har mest suttit och glott runder på Tradera, hittat snygga väskor o grejer som jag vill ha. Men mest tittar jag faktiskt efter en ny mobiltelefon för min mobil har börjat få sitt egna liv. Ibland kommer inte mina sms fram, ibland får jag inte andras sms,  får leveransraport från personer fast deras mobil är avstängd.. så den är cepe.

Men nu är det snart dags att köra och lämna lillebror och hans flickvän hos henne.. Men får ta mamis bil då jag inte pallar med motorlampsdiscot i min bil, i wonder what it can be..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0