Vill gråta.

Såg Marcus status på FB innan där han skrev att "crille(makrill)" antagligen skulle synas på Svenska Hollywoodfruar-programmet ikväll så jag slog på det för första gången. Att jag inte vetat att hans syster var en av dom kvinnorna, fast å andra sidan minns jag inte henne speciellt mycket från min barndom men jag känner en släng av avundsjuka till Christian..

För jag vill ju också så himla gärna till USA och bo där och allt. En av mina stora drömmar har ju i flera år varit att åka till Hollywood och åka till USA överhuvudtaget.. Så är det konstigt man känner avunsjukan när man vet folk som bara kan hoppa på ett flyg och åka dit när dom vill..

Jag vill också (;


Jag vill inte vara den som sitter och pekar på tvn och säger "den personen känner jag, den har jag umgåtts med när jag var liten". Jag vill vara personen på tvn som folket i soffan pekar på och säger "Den tjejen känner jag".
- Ett "Svensson-liv" passar inte mig, inte nog med fart..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0