Worlds greatest.

Imorse gick jag följe halvvägs till skolan med den äldsta tjejen och lämnade av dom två mittersta tjejerna på dagiset sen gick jag hem med minstingen och kollade på tv o sånt tills hon skulle sova. Sen vid halv tolv gick jag och hämtade dom två mellersta tjejerna från dagiset och påbörjade middagen när vi kom hem..

Lagom till de var klart kom äldsta tjejen hem och åt tillsammans med oss andra, sen blev jag helt dåsig. Dom ritade och hade sig och jag gick upp för att byta blöja sen när jag kommer ner ser jag att en tushpenna blivitkvar och soffan blivit streckad. OH NOOOO!! Så bra jobbat där My!

Sen vid tre körde vi på fika sen blev det mest slappe tills deras pappa kom hem.

Hemkommen nu och halv död.. Sleden punkt se.

Snackade dessutom precis med Petra och fotbollen är inställd även idag. Även om jag är sleden och helst hade stannat hemma så blir jag ändå lite ledsen i ögat (; Aja.. För trött för att orka skriva mer, hade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0