All alone.

Sitter här hemma hos putte alldeles ensam för han åkte till jobbet för en stund sedan. Ska snart starta en film och slänga mig på soffan men först tänkte jag bara köra en update.

Dagen idag har varit mys även om den startade alldeles för sent :O oh my G.. Nåväl efter att varit uppe en halv timme beställde vi kinamat .. GOTT (: mums, sen har det varit mys på soffan och film timmarna tills putte skulle åka.

Anledningen till att jag sitter här då? Jo för att jag ville sova här för jag ska vara i Helsingborg väldigt tidigt imorgon. Ifall det blir något, jag känner mig omotiverad och pga mår jag dåligt så får väl se hur jag mår imorgon. På måndag startar praktiken och redan på tisdag måste jag vara ledig för att besiktiga bilen (något som måste göras för sen blir d körförbud på den) och det känns extremt pinsamt så måste kontakta min coach och se ifall hon kan snacka med snubben åt mig så slipper jag. Jag vet jag är en kyckling ibland men men..

Ha en trevlig kväll allesammans, jag ska dricka ett glas vatten för nu har jag fått huvudvärk också.

Kommentarer
Postat av: Ovemerethe

Thanks for the info!

2011-08-02 @ 16:21:15
URL: http://ovemerethe.blogh2o.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0