Äntligen tummen ur röven.

Kör på utrycket tummarna loss väldigt mycket kan jag tycka. Dock har jag äntligen tagit mig tid att skaffa ett nytt hotmail konto då jag får massa addningar varje gång jag loggar in på MSN och det är inte vanliga människor utan botar som går mig på nerverna.

Så nu har jag som sagt ett nytt konto och de kommer börja användas inom snar framtid så vill ni ha kontakt via msn så kan ni ju höra av er (:

Sen till något annat, nu ska jag koka makaroner och göra någonting till för min mage klarar sig inte utan mat längre, mår skit illa. Vi hörs (:


Halvt om halvt svintohår, vill inte tillbaka till de.
Blir nog inte heller Blond till sommaren utan håller mig i brunt.


Kommentarer
Postat av: Lajna

skicka till mig ;) puss

2010-04-15 @ 20:46:16
URL: http://icekagge.blogg.se/
Postat av: Lajna

Va mysigt :) Man borde verkligen ha sånna dagar för vänner man nästan aldrig träffar. Hoppas ni hade skoj <3

2010-04-15 @ 20:54:11
URL: http://icekagge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0