Daglig ångest.

Hur blir man av med hjärnspöken och varför ska dom jaga en när man från början inte tror något men alla dessa tankar lurar i en en massa saker och gör mig bara osäker och får tårarna att rinna.

Jag kommer att självförstöra min egen lycka för en dag kommer bägaren att rinna över.

Har extremt mycket negativa känslor inför helgen, putte ska iväg på kryssning igen tillsammans med sina vänner och förra gången han var iväg låg jag i min säng och bölade mig själv till sömns och fick allmänt konstiga tankar i huvudet som fick mig att kräka. Kan ni förstå att jag önskade att min hjärnaktivitet minskade, kanske saker&ting varit annorlunda då.

Jag önskar att jag inte brydde mig, men då hade det inte varit kärlek.

Jag är rädd.

Kommentarer
Postat av: jäni

Tänk inte så, du e mycke bättre än alla andra å de vet han säkert om. Du ska va stark! Kärleken e svår men det är också de som gör de lite skoj (: Se de possetivt, han älskar dig, du älskar han å de e ni förevigt! Love you today, tomorroe and always! <333

2010-04-19 @ 22:57:56
URL: http://alwaysjennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0