Godkvällsing!

Har inte hänt alldeles för mycket hos mig under kvällen men ändå hänt lite. Jag fixade käk så att magen slutade att kurra, la mig under täcket och kollade ett avsnitt Veronica Mars sen blev det datorn en sväng.

Gick ner och hämtade upp min rena tvätt och slängde in en ny omgång kläder i maskinen, hängde upp de rena och sen tände jag lite ljus på rummet för jag fryser såååå..

Har bestämt att jag ska till banken imorgon för att plocka ut pengar, känner mig handikappad utan så jag måste verkligen. Kommer dock sätta in det igen så fort jag är ifatt & kan (: Jag är vuxen och ta sånna beslut själv.

Hm, annars? Lillebror är snäll och lånar ut sin mobil till mig inatt så att jag trots allt kan hålla min nattuggla sällskap när han jobbar. Överväger ifall jag också ska byta till Telia för då kostar en månads gratis sms enbart 100kr, just nu betalar jag 300 med mitt Halebop orginal bytar jag till Halebop vänner (eller vad det heter) kostar de 200 så Telia känns mest lockande .. Nåväl, sker i senare skede..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0