Godmiddag.

Kan se genom fönstret att solen skiner, hört att grannarna & mina päron är ute och arbetar på tomten så tänkte gå ut och joina dom lite ifall att det är tillräckligt varmt att gå ut i tshirt och shorts.

Kom aldrig upp imorse så kunde inte ringa min coach men när jag vaknade för en kvart sedan såg jag att min telefon också var tom så dom hade inte ringt mig heller så jag antar att jag inte skulle varit där idag då. Nåväl, skönt då jag somnade alldeles för sent för mitt eget bästa imorse.

Nu ska jag dock ut och njuta av vädret, vi hörs! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0