Godmorgon alla!

Då sitter man här nyduschad och ska alldeles strax iväg till Helsingborg för veckans första möte på AM. Sen får vi väl se ifall jag ska vidare på intervju inför praktik och sånt eller inte, i dont know.

Sovit många timmar har jag inte heller gjort så just nu känner jag mig pigg men jag vet att innan 12 (då jag tror att lektionen slutar) så kommer mina ögonlock kännas tunga och allt jag vill då är att sova. Tur då att jag ska åka och lägga mig i puttes säng påvägen hem..

Nej nu har jag inte längre tid med er, ha en underbar dag. Kan nog tro det blir en solig dag för solen tittar redan fram .. Take care (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0