Hemma.

Har suttit och stört mig på att min nya mail redan finns registrerad på FB så när jag loggade in på MSN med den idag hade jag 70 mail varav 68 var från FB (inte min någon annans), ett från Dagens Horostop och ett från den andra personens kompis. Moget och ge mig en använd mail, blir ju irreterad.. Så får väl ta och skaffa en ny IGEN :/ eller stå ut med att bli addad av botar hela tiden jag vet inte, får tänka på saken I guess..

Jaha mycket har inte hänt men påvägen hem så körde jag inom Frendo och köpte påfyllning till telefonen så att jag kan skicka lite sms tills jag får mina pengar & kan fylla på & få en månads gratis sms..

Sen snackade jag med Frida en stund, ska plocka upp henne imorgonbitti påvägen till HBG så blir en liten extra sväng imorgon men skadar aldrig att träffa en vän i några minuter  (: Efter jag lämnat henne blir det rakavägen till AM för ett samlingsmöte, kanske få reda på mer info om torsdag och sen blir det rakavägen hem till putte antingen för att slagga i hans säng eller tetas med han tills han vaknar beror väl på hur trött / pigg jag är (; haha..

Nej nu blir det sängen, ska kolla på Veronica Mars & äta ostbågar tills jag somnar.. Godnatt gott folk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0