Jag mår illa.

Det gjorde jag imorse också pga tysthet som jag trodde berodde på ovisshet på hur svaret skulle lyda. Jag satt på tåget in till Helsingborg och funderade ut vad jag skulle ha för anledning att gå vid middagstid , ta tåget och åka på besök.

Men så blev det inte, jag anlände och skötte mitt. Jag trivdes bland jobbkompisarna och hade ganska så roligt. Tankarna försvann, klockan passerade 1 och fortfarande tysthet. När jag senare checkade mobilen för att läsa mina skickade sms fick jag svar. Tystheten berodde inte på vad jag trodde, utpustning där.

Kom hem , startade datorn och som vanligt ska jag kolla. Inte för att jag måste ha koll utan mest för att förklara för min hjärna att ingenting är fel. Ändå så blir varje sak en stor sak i min hjärna och sen jag öppna datorn har jag bara mått otroligt illa och tårarna rinner om vart annat. Helt seriöst, jag tar kål på mig själv.

Jag orkar fan inte kämpa för att slå ner mig själv hela tiden om vart annat. Jag skrev ju förut att jag skulle orsaka min egen olycka. Det är precis vart jag är påväg nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0