Ledig hela veckan.

Min coach ringde mig för en stund sedan och berättade att dagen där var inställd och att dom skulle ha stängt hela veckan för dom skulle vårstäda, så lov då? hehe..

Dock ska jag in på intervju kl 1 och det blir självklart donken påvägen in för att få i mig lite mat, en cheeseburgare får nog mig pigg på att va glad och grejer. Så wish me luck då antar jag. Så får vi se hur det går & hur det känns, vad som blir av och ifall jag vill.

Längtar mest efter cheeseburgaren och för hemgången med stopp hos putte (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0