Måndagen 19 April.

Godmorgon.

Har sovit riktigt dåligt inatt och drömmarna har väl mest kännts som att jag kollat på serier så när jag vaknat till och kollat klockan har det varit precis som om att jag varit vaken hela tiden. BAH! Mega trött och ville verkligen inte gå upp när larmet ringde sista gången, men hade inget val. Bara masa sig ur sängen och gå till duschen.

Sitter fortfarande med handduk i håret och ska snart göra lite frukost innan jag gör mig klar det sista sen ska jag bara gasa iväg och hämta och lämna av Frida. Vidare på mötet, usch, tror nog att jag kommer ligga deckad bredvid putte när jag väl kommer till han. Just nu känns det så, ifs inte druckit mitt glas hustler ännu. Eller ätit mina mackor. Kanske ger mig energi vem vet.

Nåväl , nu har jag inte tid att sitta här mer måste fixa mig & grejer så vi hörs när jag kommer hem ikväll igen. Have a nice day ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0