Måndagen 26 April.

Godnatt gott folk nu måste jag få några timmar sömn om jag ska orka dagen som tagit sin början. Fick en klump i magen förut och kände ångesten komma men jag puttade undan tankarna och blev fri. Ska dricka ett glas vatten sen är det jag som kramar kudden hårt och hoppas att sömnen kommer snabbt.

Om några timmar är putte landad i Sverige igen, jag kan snart känna lyckan spridas i kroppen. Men så länge jag faktiskt inte tänker att han är på kryssningen utan mest bara hemma så är det inte lika farligt, det är kryssningen jag inte klarar. "Vi har en känsla att den 24-26 kommer alla få ligga" - Jag tycker som sagt det är desperat, men sex säljer I guess. Men med sånna theme-saker så är det kanske inte konstigt att tankarna kommer heller.

Nåväl, ska lämna allt de där bakom mig för nu ska jag som sagt sova. Godnatt & sovgott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0