Onsdagen 14 April.

Precis hemkommen från tisdagsdejten hos Fraajd. Var mycket trevligt och lätt något jag kommer att fortsätta med ;D  Jag körde till Shell och mötte tjejerna där, vi höll Fraajd sällskap på jobbet en stund sen körde vi och parkera bildarna hos henne gick till pizzerian och beställde mat. Vänta på Frida som mötte oss där efter jobbstängningen och maten va klar lagom tills dess.

Gick upp till Fraajd och började kränga i oss maten, låt maten tysta mun som det så fint heter hahah. Sen blev det att vi alla förflyttade oss in i sofforna och in framför tvn för att underhålla oss med serierna som gick där. Snackade en massa om olika saker och hade jätte trevligt!

Sen började klockan bli mycket, gäspade lite, batteriet på mobilen dog nästan, pengarna slut, en Pernilla som nästan somna i soffan och en massa massa annat kul. Ingen Sandra som trillade och slängde pizza i hela trappan denna gången, de var väl lite tur haha (;

Men har haft en mycket trevlig kväll tjejer så det vill jag tacka för (: mina små guldkorn <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0