Power-nap.

Kanske ingenting man ska sträva efter såhär sent på dagen, menar det är nu man snart ska sova så en powernap passar sig inte .. La mig i sängen efter att jag fått mat i magen, kollade ett avsnitt scrubs och när de andra avsnittet varat en stund så deckade jag.

Vaknade upp en liten stund senare och insåg att jag somnat, svettigt värre. Hur kommer det sig att när man är trött så fryser man oftast och när man är nyvaken sådär efter bara någon minut i sovstadiet så svettas man som om man hade feber. Eller de är bara jag som råkar ut för detta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0