Sängen kallar.

Dels känner jag för att lägga mig i sängen för att:
1. Mitt rum är kallt men vill inte starta elementet för då blir det för varmt och då kan jag inte sova. I-landsproblem.
2. Jag ska upp kl. 9.00 för att köra till AM och allt de dära.
3. Mobilen ligger på laddning i sängen, inte för de gör så mycket då pengarna är slut om 12 sms :( sörjer.
4. Veronica Mars maraton ska påbörjas tills dess att kl är runt fyra för då måste jag släcka ögonen så jag orkar upp när larmet ringer.
5. Jag måste sätta larmet för de har jag glömt och eftersom mobilen är i sängen är det en självklarhet att jag måste dit (; hähä..

Nej till det seriösa då. Det är dags att säga godnatt. Ska upp relativt tidigt idag, om bara några timmar för att vara exakt. Ska vara på AM i Helsingborg kl 11 vilket gör att jag måste lämna huset senast 10 så jag inte kommer försent (ska köra i god tid). Efter det ska jag hem & hoppa i Goofy's säng för att väcka han, i ett HOPP om att själv inte decka fett i sängen. Det ska bli en massa mys har jag bestämt, sen ska vi äta taccos mums (;

Så sängen blir det nu med lite Veronica Mars innan dess att ögonen stängs för några timmars sömn.

Godnatt & sovgott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0